A o "ekspertima" je nekad glupo cak i pricati. Cesto se vozim blablacar servisom i sta sve sretnem za volanom mislim da mi bas malo ginemo. Dokusuri me cinjenica da kad udjes na profil vozaca vidis komentare ljudi kako osoba super i bezbedno vozi (vozacke sposobnosti 3/3) a u stavrnosti, nagle promene pravca pri velikim brzinama (bez osecaja na volanu, rizik od prevrtanja), konstantno cimanje (davanje oduzimanje gasa, znaci bez osecaja na papucici i bez mogucnosti procenjivanja saobracaja), gledanje u retrovizor tek kad se krene u prestrojavanje itd. Rekao sam 1000 puta i nije mi mrsko da ponovim opet: NE MOZE I NE TREBA SVAKO DA BUDE VOZAC! Auto jeste neophofan, ali i lecenje je neophodno i operaciha pa nismo svi sami sebi lekari i hirurzi. Neophodno je da sagradimo sebi kucu pa nismo svi zidari i arhitekte. Dokle god se saobracaj bude tako olako shvatao do tad ce i biti zrtava
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozilo se prevrnulo na auto-putu kod Novog Sada: Povređene četiri ženske osobe
Autor: 021.rs
Novi Sad
•02.09.2024.
•09:28 > 09:30
Komentari 2
Eee
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H